Overslaan en naar de inhoud gaan

Inlog

  • Inloggen

Schakel

  • Consumenten
  • Bedrijven
Logo Bel-me-niet Register

Bel-me-niet voor de consument

Hoofdmenu

  • Home
  • Telefoonnummer blokkeren
  • Veelgestelde vragen
  • Laatste nieuws
  • Links

Kan ik een ander (familielid) registreren in het Bel-me-niet Register?

Wettelijk is bepaald dat u alleen het telefoonnummer in het Bel-me-niet Register mag laten blokkeren, dat u als abonnee zelf van uw telefonieaanbieder hebt gekregen. Mocht deze persoon zelf niet in staat zijn om het telefoonnummer te registeren, dan kan iemand anders daartoe gemachtigd worden. Bij de registratie kan om het bewijs van de machtiging gevraagd worden.

Andere vragen uit deze categorie

  • Belgisch telefoonnummer registreren?
  • Aan welke eisen moet een wachtwoord voldoen?
  • Zijn aan de registratie in het Bel-me-niet Register kosten verbonden?
  • Hoe werkt het inschrijven per telefoon?
  • Waarom wordt bij het registreren mijn gebruikersnaam niet geaccepteerd?
  • Kan mijn e-mailadres voor meerdere registraties in het Bel-me-niet Register gebruikt worden?
  • Kan ik mij registreren in het Bel-me-niet Register als ik niet in Nederland woon?
  • Wanneer wordt mijn registratie om een telefoonnummer te blokkeren actief?
  • Hoe lang is een blokkade van een telefoonnummer in het Bel-me-niet Register geldig?
  • Kan ik een ander (familielid) registreren in het Bel-me-niet Register?
  • Kan ik mij anoniem aanmelden voor het Bel-me-niet Register?
  • Ik sta ingeschreven in het Bel-me-niet Register, maar word toch nog telefonisch benaderd door bedrijven. Hoe kan dat?
  • Hoe kan ik mij aanmelden / inschrijven / registreren in het Bel-me-niet Register?
  • Klachten- en geschillenregeling
  • Privacy
  • Disclaimer
  • Contact
  • Sitemap

Waarmerk drempelvrij.nl Prioriteit 1; klik voor een reactie.

 © 2020 Stichting Infofilter